Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Irományok,fórumféleség /BLOG/...

EGYENLŐRE LEZÁROM A HOZZÁSZÓLÁS LEHETŐSÉGÉT, MERT MINDENFÉLE OROSZ MARHASÁGOK BOMBÁZZÁK ÉS NEM GYŐZÖM KITÖRÖLNI ŐKET. HA VALAMI FONTOS VAN PRÓBÁLJON AZ FB CSOPORTOMBA JELENTKEZNI.

 

Hozzászólások

Hozzászólások megtekintése

az összkerékhajtás

bzoli rx4,2015.06.21 20:00

Teljesen más lett! Nem akarnak állandóak kipörögni az első kerekek, brutáljó startot lehet abszolválni kipörgő kerekek nélkül, van egy rezonancia finom gyorsításnál, indulásnál 1000-1250 fordulatnál. Berezonál a kardán. De miért, amikor minden fel van újítva? Lehet hogy a váltón a kihajtás csapágya esetleg lóg??? Hajjaj.

védőlemezek

Scenicrxt,2015.06.21 16:28

Nézem a képeidet, és azon gondolkoztam, hogy erre a típusra nem tettek védőlemezt vagy csak már nincs meg? Pl. a kéziféknek sem kellene látszania alulról szerintem.

Re: védőlemezek

bzoli rx4,2015.06.21 19:56

Nahát, nahát. Szomorú vagyok, hogy esetleg hiányos a járgány... Köszi az észrevételt, esetleg a tiédről van kép? Hátha tudom pótolni házilag...

Kardántengely

bzoli rx4,2015.06.19 18:58

:) Vááá! Végre megjött a felújított kardántengely! Sajnos az eredeti csapágyuk nem volt, csak nagyobb, így távtartóval került a helyére. Indulásnál van morgásféleség, gondolom a pár évi használaton kívüliség miatt be kell járódni ismét normálisan a hátuljának. Menet közben halk búgó hang hallatszik. Érződik a hajtásban a különbség, nem akarnak állandóan csikorogni az első kerekek.
Sajnos az olajfolyás drága buli lesz a váltónál, 2016 tavaszig várok vele, addig néha szintellenőrzés, utántöltés, törölgetés.
Az elejéből jön kopogás mostanában, a bal oldali stabilizátorkar van kicsit megkotyogósodva.

A hátsó fék

bzoli rx4,2015.06.08 22:56

A múltkor megcsiszoltam a tárcsákat, mert a rozsda nagy volt rajtuk és nem akart helyrejönni. Ma megnéztem, a belső felük már gyönyörű, olyan mint a tükör, a külső fele az egyiknek még nem tökéletes, a másik már jó. Ismét csiszoltam rajta, mostmár jobb lesz, a fék is kezd végre hatásos lenni. :)
Ma egy új fémes nyiszogó hang jött elő hátulról, még nem sikerült behatárolnom a helyét. Kis rugózásnál is hallatszik, de ha lassan rugóztatom a lábammal a vonóhorgot taposva akkor nincs hangja.

Siker

bzoli rx4,2015.06.07 22:47

Amikor motorom volt, akkor értek ilyen kellemes dolgok. Ma az Oskola u.-ban parkoltunk, sétálgattunk picit a belvárosban. Amikor szálltunk be a kocsiba, megszólított egy tag, hogy jó-e a kocsi, meg nagyon jól néz ki, ritka látvány, stb... :)

Az első utazás :)

bzoli rx4,2015.06.07 11:05

Tegnap első nagy utunkat töltöttük a kocsival, reggel elmentünk a Balcsira, este jöttünk. A váltót szoknom kell, mert a 3. és 5. fokozat nagyon közel van egymáshoz, állantóan 4. után 3.,-ba kapcsolgattam, szerencsére mindíg észrevettem, hogy nem jó a dolog amikor elkezdett felpörögni a motor... Meg a pedálok. Marhára közel vannak egymáshoz, épp hogy elfér a cipőm a gázon. Sajnos a váltóból szivárog az olaj. A szerelő azt mondta, ha megjön a kardán, még 1x ránéznek mit lehetne ártani neki.
AMúgy negyon jól ment a kocsi, 90-100-nál 7,5-8,5 fogyasztást írt, és félúttól a klíma is ment. A kanyarokról az a hír járta, nem szereti a kocsi a magassága miatt. Hát nem tudom, teljesen jól viselkedett országúton, semmi sem érződött a tempósabb kanyaroknál sem.
A kocsi elejétől megy egy vaskos szívócső a légszűrő előtti műanyag házhoz aminek ovális csatlakozása van. Ez sajnos eléggé megviseltes, 4-5. ben 3500 fölött nagyobb volt a motor hangja gyanítom ezmiatt. Most ideiglenesen összekókányoltam széles leukoplaszttal...
Amúgy 100-nál 2500-at forog.

Szilentblokk

bzoli rx4,2015.06.05 22:31

Hurrá! Ma kicserélték a bal hátuljában a szolent(ek)et. Ugyanis 2 is ki volt menve. Jól be voltak rohadva a csavarjai. Viszont most végre teljesen csendben gurul a járgány, végre nem kell hallgatnom az állandó kopogást. A kardán jövő héten lesz meg.

vészvillogó

bzoli rx4,2015.06.03 21:17

Egy érdekességet vettem észre. Az index jól villog, de ha elakadásjelzőt használok akkor a jobb oldali sűrű villantásokat csinál. Olyan mintha direkt lenne így.

váltószivárgás

bzoli rx4,2015.06.03 21:05

A szerelővel ismét megnézetem, mert a múltkor valamiért nem sikerült neki jól a szimmeringcsere, szivárog az olaj. Mostmár könnyen észreveszem, mert szombaton leszedtem a kartervédő lemezt és lepucoltam róla az ujjnyi vastag olajos homokot. Most ismét olajos. Remélem meg fogja végre csinálni normálisan.

kardán, szilentblokk

bzoli rx4,2015.06.03 21:03

Csütörtökön viszem a kocsit, végre ki lesz cserélve a bal hátsó lengőkar külső első szilentje. Már nagyon idegesített a kopogása, meg a kerék is elkezdett kopni miatta, mert mozgott előre-hátra így az összetartás nem volt jó mindíg.
A felújított kardán elvileg jövő hét elején jön meg. :)
Állítólag minden rendbe lesz rakva: csapágyak, csuklók, centírozás, festés.
Megjött a biztosítótól a csekk, valami hülyeség miatt A0 besorolást kaptam az igazolások ellenére, ami közel dupla annyi mint a B7 volna. Most várom a választ a reklamációra.

szerviztörténet nyomozás

bzoli rx4,2015.06.03 20:53

Ma hívtak a Renault szervizből, utánanyomoztak a kocsinak, és találtak infókat: 158000 Lambda és gyújtótekercs csere, 18 hónapja 192000 Difi-Váltó olajcsere, 198000 vezérműszíjcsere. :) Így bátrabban merem kockáztatni, hogy nem cseréltetem ki a szíjat, mert 55e+szerelés lenne...

Üdv.

Scenicrxt,2015.06.03 16:31

Működik. :-)

teszt

bzoli41,2015.06.02 23:20

Ha ez olvasható, akkor műxik! :)