Irományok,fórumféleség /BLOG/...
EGYENLŐRE LEZÁROM A HOZZÁSZÓLÁS LEHETŐSÉGÉT, MERT MINDENFÉLE OROSZ MARHASÁGOK BOMBÁZZÁK ÉS NEM GYŐZÖM KITÖRÖLNI ŐKET. HA VALAMI FONTOS VAN PRÓBÁLJON AZ FB CSOPORTOMBA JELENTKEZNI.
Hozzászólások
Hozzászólások megtekintése
Teljesen más lett! Nem akarnak állandóak kipörögni az első kerekek, brutáljó startot lehet abszolválni kipörgő kerekek nélkül, van egy rezonancia finom gyorsításnál, indulásnál 1000-1250 fordulatnál. Berezonál a kardán. De miért, amikor minden fel van újítva? Lehet hogy a váltón a kihajtás csapágya esetleg lóg??? Hajjaj.
védőlemezek
Scenicrxt,2015.06.21 16:28Nézem a képeidet, és azon gondolkoztam, hogy erre a típusra nem tettek védőlemezt vagy csak már nincs meg? Pl. a kéziféknek sem kellene látszania alulról szerintem.
Re: védőlemezek
bzoli rx4,2015.06.21 19:56
Nahát, nahát. Szomorú vagyok, hogy esetleg hiányos a járgány... Köszi az észrevételt, esetleg a tiédről van kép? Hátha tudom pótolni házilag...
Kardántengely
bzoli rx4,2015.06.19 18:58
:) Vááá! Végre megjött a felújított kardántengely! Sajnos az eredeti csapágyuk nem volt, csak nagyobb, így távtartóval került a helyére. Indulásnál van morgásféleség, gondolom a pár évi használaton kívüliség miatt be kell járódni ismét normálisan a hátuljának. Menet közben halk búgó hang hallatszik. Érződik a hajtásban a különbség, nem akarnak állandóan csikorogni az első kerekek.
Sajnos az olajfolyás drága buli lesz a váltónál, 2016 tavaszig várok vele, addig néha szintellenőrzés, utántöltés, törölgetés.
Az elejéből jön kopogás mostanában, a bal oldali stabilizátorkar van kicsit megkotyogósodva.
A hátsó fék
bzoli rx4,2015.06.08 22:56
A múltkor megcsiszoltam a tárcsákat, mert a rozsda nagy volt rajtuk és nem akart helyrejönni. Ma megnéztem, a belső felük már gyönyörű, olyan mint a tükör, a külső fele az egyiknek még nem tökéletes, a másik már jó. Ismét csiszoltam rajta, mostmár jobb lesz, a fék is kezd végre hatásos lenni. :)
Ma egy új fémes nyiszogó hang jött elő hátulról, még nem sikerült behatárolnom a helyét. Kis rugózásnál is hallatszik, de ha lassan rugóztatom a lábammal a vonóhorgot taposva akkor nincs hangja.
Siker
bzoli rx4,2015.06.07 22:47Amikor motorom volt, akkor értek ilyen kellemes dolgok. Ma az Oskola u.-ban parkoltunk, sétálgattunk picit a belvárosban. Amikor szálltunk be a kocsiba, megszólított egy tag, hogy jó-e a kocsi, meg nagyon jól néz ki, ritka látvány, stb... :)
Az első utazás :)
bzoli rx4,2015.06.07 11:05
Tegnap első nagy utunkat töltöttük a kocsival, reggel elmentünk a Balcsira, este jöttünk. A váltót szoknom kell, mert a 3. és 5. fokozat nagyon közel van egymáshoz, állantóan 4. után 3.,-ba kapcsolgattam, szerencsére mindíg észrevettem, hogy nem jó a dolog amikor elkezdett felpörögni a motor... Meg a pedálok. Marhára közel vannak egymáshoz, épp hogy elfér a cipőm a gázon. Sajnos a váltóból szivárog az olaj. A szerelő azt mondta, ha megjön a kardán, még 1x ránéznek mit lehetne ártani neki.
AMúgy negyon jól ment a kocsi, 90-100-nál 7,5-8,5 fogyasztást írt, és félúttól a klíma is ment. A kanyarokról az a hír járta, nem szereti a kocsi a magassága miatt. Hát nem tudom, teljesen jól viselkedett országúton, semmi sem érződött a tempósabb kanyaroknál sem.
A kocsi elejétől megy egy vaskos szívócső a légszűrő előtti műanyag házhoz aminek ovális csatlakozása van. Ez sajnos eléggé megviseltes, 4-5. ben 3500 fölött nagyobb volt a motor hangja gyanítom ezmiatt. Most ideiglenesen összekókányoltam széles leukoplaszttal...
Amúgy 100-nál 2500-at forog.
Szilentblokk
bzoli rx4,2015.06.05 22:31Hurrá! Ma kicserélték a bal hátuljában a szolent(ek)et. Ugyanis 2 is ki volt menve. Jól be voltak rohadva a csavarjai. Viszont most végre teljesen csendben gurul a járgány, végre nem kell hallgatnom az állandó kopogást. A kardán jövő héten lesz meg.
vészvillogó
bzoli rx4,2015.06.03 21:17Egy érdekességet vettem észre. Az index jól villog, de ha elakadásjelzőt használok akkor a jobb oldali sűrű villantásokat csinál. Olyan mintha direkt lenne így.
váltószivárgás
bzoli rx4,2015.06.03 21:05A szerelővel ismét megnézetem, mert a múltkor valamiért nem sikerült neki jól a szimmeringcsere, szivárog az olaj. Mostmár könnyen észreveszem, mert szombaton leszedtem a kartervédő lemezt és lepucoltam róla az ujjnyi vastag olajos homokot. Most ismét olajos. Remélem meg fogja végre csinálni normálisan.
kardán, szilentblokk
bzoli rx4,2015.06.03 21:03
Csütörtökön viszem a kocsit, végre ki lesz cserélve a bal hátsó lengőkar külső első szilentje. Már nagyon idegesített a kopogása, meg a kerék is elkezdett kopni miatta, mert mozgott előre-hátra így az összetartás nem volt jó mindíg.
A felújított kardán elvileg jövő hét elején jön meg. :)
Állítólag minden rendbe lesz rakva: csapágyak, csuklók, centírozás, festés.
Megjött a biztosítótól a csekk, valami hülyeség miatt A0 besorolást kaptam az igazolások ellenére, ami közel dupla annyi mint a B7 volna. Most várom a választ a reklamációra.
szerviztörténet nyomozás
bzoli rx4,2015.06.03 20:53Ma hívtak a Renault szervizből, utánanyomoztak a kocsinak, és találtak infókat: 158000 Lambda és gyújtótekercs csere, 18 hónapja 192000 Difi-Váltó olajcsere, 198000 vezérműszíjcsere. :) Így bátrabban merem kockáztatni, hogy nem cseréltetem ki a szíjat, mert 55e+szerelés lenne...
az összkerékhajtás
bzoli rx4,2015.06.21 20:00