Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


20160803 Visszakerült a lefestett kardán+rezonálás csökkenés :) 216458

Haladunk! :)

A rozsdás kardánt lefestettem ezüstre, marhajól néz ki a kocsi alján, mintha új lenne...

Szóval: első lengőkar alsó golyóscsuklók cserélve lettek (az egyik lógott), kormány porvédő cserélve, jobb szélső korm.összekötő cserélve.

A bölcső szilentek kezdenek pusztulni, ez majd cserélve lesz később.

A rezonálás jóval lecsökkent, most 1000-1100 fordulatnál van terhelésnél, eddig 1500-ig rezonált. Biztos a kicsit kopott alkatrészek kopottsága összeadódik rezonancia terén.

De most így nem olyan vészes, végre kardánnal is tudok araszolni parkolóban 2-esben. :) Egyértelmű, hogy tökéletesnek kell lennie minden alkatrésznek, akkor nem lesz semmi rendellenesség. Szép lassan haladunk ebbe az irányba.

Még lesz egy futóműállítás, mert szét volt bombázva, és megváltozott minden.

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

a rezonálás

(bzoli rx4, 2018.08.11 12:35)

Szóval a helyzet az, hogy a függesztőcsapágyak nem megfelelő keménységű gumiágyai miatt van a probléma, aminek a folyománya az, hogy a kardán felerősíti a motortól érkező rezonanciát 1100-1400 között.

a rezonálás

(bzoli rx4, 2018.08.11 12:26)

Szóval a helyzet az, hogy a függesztőcsapágyak nem megfelelő keménységű gumiágyai miatt van a probléma, aminek a folyománya az, hogy a kardán felerősíti a motortól érkező rezonanciát 1100-1400 között.

észrevétel

(bzoli rx4, 2018.06.04 21:42)

Gyűjtöm a tapasztalataimat, megfigyelek, stb. Sajnos a nem gyári átmérőjű függesztőcsapágy, és a rugalmas rögzítés nem megfelelő keménysége okozza a problémát, ez van. Amíg egyben van hagyom a francba...

A végső beavatkozás :) 216587

(bzoli rx4, 2016.08.09 22:38)

Nos ma megvolt a futóműbeállítás is, így már nagyon pöpec lett a járgány. Egy kis vibráció van 80-90-nél -ezt betudom a hajtáslánc kopottságának, mert üresben gutrulva is megvan ennél a sebességnél.
És van egy kis rezonálás 1000-1100-nál terhelésnél, ez a bölcsőtartó szilentek fáradtsága miatt lesz. Mivel szinte csak indulásnál használok ilyen fordulatot, így ki lehet bírni. Efölött nincs rezonálás, így végre tudok 2-esben araszolni, és 5-ben menni 55-tel. Úgyhogy erre az évre elvileg befejeztük a javításokat, ez a mutatvány amúgy is pár tízezres tétel lenne.